عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: با ارائه اسناد و مدارک می توانیم از اداره مالیات تخفیف بگیریم تا بدهی خود را تسویه حساب کنیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره وضعیت قرارداد با شرکت تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: هدایت ممبینی به صورت جدی پیگیر این موضوع است و مذاکراتی با شرکت  های سابق و جدید داشته است. به هر حال ممبینی تلاش می کند تا درآمد فوتبال را بازگرداند. 

او درباره وضعیت بدهی مالیاتی سازمان لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تاج و کفاشیان روز چهارشنبه از اداره مالیات پیگیر این موضوع شدند و  مسئولان مالیاتی معتقدند که اظهار نامه مالیاتی  سال گذشته را ندادیم و همین موضوع باعث افزایش بدهی ها شده است. طبق ماده 251 اجازه داده شده که نسبت به بدهی مالیاتی اعتراض کنیم و اکنون با ارائه مدارک و اسناد لازم می تواینم  از اداره مالیات تخفیف بگیریم . 

درودگر درباره اشتباه سامانه بلیت الکترونیکی در فروش بلیت به بانوان بیان کرد: من به علت مشغله شخصی اطلاعی از این موضوع ندارم . 

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال درباره بازی پیشکسوتان پرسپولیس و خبرنگاران به یاد مرحوم ایرج بابا حاجی  خاطر نشان کرد: مرحوم بابا حاجی شب و روز برای تهیه خبر تلاش می کرد و همواره در فدراسیون فوتبال حضور داشت. وی خوش برخورد بود و واقعیت ها را بیان می کرد. به هر حال مرد توانمندی بود که زود از بین ما رفت. 

انتهای پیام/ 

درآمد فوتبال را از تبلیغات محیطی بر می گردانیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار