شکست واترپلوی گچساران در اولین روز مسابقات

تیم واترپلوی نفت گچساران در اولین روز مسابقات با نتیجه 10 بر 6 نتیجه را به تیم واترپلوی امیدیه واگذار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  اسد بهمنی آزاد سرمربی تیم نفت گچساران گفت: تا کوارتر دوم بازی همه چیز خیلی خوب بود و تیم 2 بر صفر جلو بودیم اما در ادامه متاسفانه سیستم بی عدالتی داوری کار خود را کرد و بازیکنان ما را یکی پس از دیگری از مسابقه اخراج کرد.

اسد بهمنی آزاد به اخراج چندین بازیکن خود از بازی اشاره کرد و افزود: در این بازی 6 بازیکن ما را اخراج کردند و دیگر بازیکنی نداشتیم که روانه بازی کنیم و مجبور شدیم دروازه بان خود را به جای بازیکن وارد مسابقه کنیم.

وی با بیان این که داور می توانست به خطاها منصفانه تر نگاه کند و بازیکنان ما را بی رحمانه اخراج نکند ادامه داد: در این بازی از داوری متضرر شدیم به گونه ای که بچه های امیدیه هم باور نمی کردند ما بازنده بازی شویم.

بهمنی با بیان اینکه متاسفانه داوری ها در امیدیه بحث برانگیز است ادامه داد: داور پنج پنالتی به سود حریف گرفت که تنها یکی از آن ها را به گل تبدیل کردند که اگر عدالت در این بازی انجام می شد با اختلاف هفت گل پیروز این بازی بودیم ولی اخراج مداوم بازیکنان ما به حریف کمک کرد تا پیروز این میدان شود.

دیدار دو تیم نفت امیدیه و نفت گچساران در هفته نخست لیگ برتر واتر پلو کشور دیروز جمعه 10 شهریور در امیدیه برگزار و با نتیجه 10 بر 6 به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

 

انتهای پیام/ش

شکست واترپلوی گچساران در مقابل تیم امیدیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.