معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آئین نامه مرکز خدمات سرمایه گذاری پس از چند سال تجربه و شناسایی نارسائی‌ها در حال تدوین نهائی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مجید محنائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مرکز به مشکلات سرمایه گذاران در مناطق مختلف استان رسیدگی و اطلاع رسانی و مشورت‌های لازم برای سرمایه گذاری انجام می‌شود.

به گفته وی در این مرکز هماهنگی‌های لازم برای اخذ مجوزهای قانونی از سوی سرمایه گذاران صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در این راستا پنجره واحد صدور مجوزهای استانی راه اندازی و به سامانه ملی پنجره واحد متصل خواهد شد.

به گفته محنائی، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در سطح استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارگروهی تحت عنوان کارگروه سیاست گذاری و تسهیل سرمایه گذاری استان در خصوص اعمال مدیریت در این مرکز تشکیل و دبیرخانه این مرکز در اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مستقر می‌شود.

سازماندهی امور و گردش کار در مرکز خدمات سرمایه گذاری به گونه‌ای است که سرمایه گذاران خارجی به کلیه اطلاعات و راهکارهای لازم دسترسی پیـدا می کنند و نیـازی به مراجـعه مکرر به دستگاه‌های اجرایی گوناگون وجود ندارد.

نخستین نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد اردیبهشت امسال با هدف حل مشکلات کارخانه سیمان مارگون برگزار شد.

کارخانه سیمان مارگون در شهرستان بویراحمد با سرمایه گذاری خارجی راه اندازی شده است.

براساس گزارش ها 22 میلیون دلار از مجموع 52 میلیون دلار جذب سرمایه گذاری خارجی این استان از سه دهه گذشته تاکنون در دولت تدبیر و امید بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن یک درصد وسعت ایران افزون بر 713 هزار نفر جمعیت دارد.

 

انتهای پیام/ش

اخذ مجوزهای قانونی برای سرمایه گذاران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.