معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۵ مصوبه مهم سفر وزیر صنعت و معدن در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی در استان عملیاتی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مجید محنائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: در سفر دو روزه شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان، ۱۵ اقدام مهم و کلیدی در حوزه صنعت، معدن و تجارت به تصویب رسید که مقدمات اجرای آن‌ها در حال انجام است.

مجید محنائی افزود: پیگیری تامین منابع ریالی و ارزی پتروشیمی دهدشت، تسهیل در صادرات سیمان استان، تامین آب سیمان مارگون، تسریع در واگذاری اراضی موردنیاز طرح پتروشیمی بویراحمد، تقسیط بدهی آجر دهدشت به شرکت‌های خدمات رسان و تامین نیاز ارزی شرکت سیمان سپو دهدشت از جمله این مصوبات است.

وی ایجاد شهرک صنعتی صنایع دستی، رفع مشکلات کارخانه قند یاسوج، تسریع در بهره برداری از محور مواصلاتی دهدشت – پاتاوه، پیگیری عدم همکاری احتمالی برخی از بانک‌ها در اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را از دیگر مصوبات برشمرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همکاری در تامین ناوگان حمل و نقل و زیرساخت‌های کارخانه سیمان مارگون، تسریع در جذب اعتبار تخصیصی به بخش صنعت و معدن، حمایت از کارخانه کشت و صنعت گیاهان داروئی کوبودنا و آغاز فعالیت معدن فسفات چرام و بوکسیت سرفاریاب با مباشرت ایمیدرو نیز به عنوان دیگر مصوبات اشاره کرد.

به گفته محنائی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر دستگاه‌های زیربط، مسئول پیگیری این مصوبات هستند و کارگروهی در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این خصوص تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/ش

عملیاتی شدن مصوبات سفر وزیر صنعت و معدن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.