مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در سفر رئیس جمهور 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تالار فرهنگی و هنری یاسوج اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پیمانکار این طرح قول داده در صورت تامین اعتبار عمده کار را در سال ٩٦ تحویل دهد و پیش بینی می شود تا اوایل سال ٩٧ این طرح به اتمام خواهد رسید.

دهبانی پور افزود: خوشبختانه در سال گذشته و در سفر رئیس جمهور توانستیم ٢٠ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح جذب کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون حدود ١٤ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص و در قالب اوراق مشارکت از بانک ملی دریافت شده است که البته ٢٠ دی ماه این اوراق نقد خواهد شد.

دهبانی پور به مشخصات تالار فرهنگی و هنری یاسوج نیز اشاره کرد و افزود: فضاهایی همچون سالن‌های سینمایی ٥٠٠ نفره، سالن‌های نمایش ٥٠٠ نفره، سالن‌های موسیقی ٧٠٠ نفره، سالن‌های همایش و کلاس‌های آموزشی در این تالار تعبیه شده است.

گفتنی است طرح ساخت تالار بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج در سال ٨٧ و در زمینی به مساحت ٢٣ هزار مترمربع در مجاورت شهربازی یاسوج کلنگ زنی شد.

 

انتهای پیام/ش

افتتاح تکمیل تالار فرهنگی و هنری یاسوج در آینده ای نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.