دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان برحمایت از تولید داخلی و چرخیدن چرخه اقتصادی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: طرح مبارزه با قاچاق کالا از جمله قاچاق لوازم التحریر دراستان در حال اجراست.

اجرای طرح مقابله با قاچاق لوازم التحریر در استان گلستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادستان گرگان حجت الاسلام و المسلمین حقی گفت: نیروی انتظامی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح‌هایی را اجرا می‌کند و پرونده‌هایی به سازمان تعزیرات ارسال می‌شود که از جمله آن‌ها طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی دادستانی است.

دادستان مرکز استان از ورود ۱، ۲ پرونده قاچاق لوازم التحریربه سازمان تعزیرات از ابتدای سال گذشته تا کنون خبرداد و افزود: با هدف حمایت از تولید داخلی نظارت بر روند قاچاق لوازم التحریر و مقابله با متخلفان ادامه می‌یابد.

 اضافه کرد: بسیاری از تصاویر برروی کالا‌های خارجی با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما همخوانی ندارد لذا به هموطنانمان توصیه میکنیم برای حمایت از کالای داخلی از کالا‌های ایرانی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود اضافه کرد: با جلوگیری از قاچاق کالا از تولید داخلی و محصولات ایرانی حمایت می‌کنیم که البته موفقیت هر چه بیشتر آن منوط به همکاری مردم و رویکرد مثبت آنان به محصول داخلی است.

انتهای پیام/ز

قاچاق کالا در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.