نخستین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علم با حضور ۳۵ دانشمند برتر دنیا تا دو روز دیگر در آمل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پرفسور داوود دومیری گنجی رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل با بیان اینکه نخستین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علم روز‌های ۱۴ تا ۱۶ شهریور در این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: ۳۵ دانشمند برتر و شاخص از کشور‌های ایتالیا، مالزی، سوئیس، فرانسه، هلند و سنگاپور که جز یک درصد دانشمندان دنیا هستند، از مهمان‌های ویژه این همایش می‌باشند.


رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل به ارسال بیش از هزار مقاله علمی به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و افزود: از این تعداد، ۴۲۵ مقاله برتر با نظر هیات داوری بررسی و انتخاب شد.


پرفسور دومیری گنجی گفت: کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علم در سه بخش فناوری‌های نوین در حوزه مهندسی، فناوری‌های نوین در حوزه سلامت و کشاورزی و فناوری‌های نوین در حوزه علوم پایه برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه چهار نشست علمی که هر نشست به ۵ موضوع متنوع در سه محور اصلی این همایش پیش بینی شده است، افزود: رویکرد این دانشگاه با نظر وزارت علوم برای نسل سومی ها، توسعه روزافزون فناوری‌ها و ایده‌های نوین و برنامه‌های تخصصی در این حوزه است.


رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل به دریافت مجوز ۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه با مجوز وزارت علوم اشاره کرد و افزود: دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل ۳۰ عضو هیات علمی داشته و با برنامه ریزی‌های جدید این تعداد به ۳۰۰ عضو هیات علمی افزایش خواهد یافت.


انتهای پیام/ع


۳۵ دانشمند برتر دنیا در کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین علم حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار