شهروند دزفولی مرگ مغزی شده با اهدای اعضای خود به بیماران نیازمند زنگی می بخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس خدادادی، مسئول واحد مرگ مغزی و فراهم آوری ارگان مرکز تحقیقات و بانک پیوند عضو بیمارستان امام خمینی(ره) تهران با تایید اهداء اعضای بیمار مرگ مغزی شده دزفولی بیان داشت: محمدرضا شهروزیان بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود و خانواده وی رضایت خود را برای اهدا اعضا اعلام کردند.
وی تصریح کرد: ساعت 16 امروز در یک عمل جراحی پیوند کبد، کلیه و نسوج این فرد انجام خواهد شد و برخی اعضای بدن وی به بیماران نیازمند پیوند می شود.
عبدالمحمد قصری از بستگان این بیمار مرگ مغزی شده گفت: دوشنبه هفته گذشته محمدرضا شهروزیان 43 ساله راننده کامیون در 10 کیلومتری بروجرد هنگام رانندگی دچار تصادف شد.
وی اذعان داشت: وی در این تصادف از ناحیه گردن و دست و پا دچار آسیب دیدگی شد و در بیمارستان بروجرد صدمه به نخاع و مرگ مغزی وی تایید گردید.
قصری که نماینده خانواده این بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران است اظهار کرد: وقتی مرگ مغزی وی اعلام شد، خانواده و همسر وی برای اهدای اعضای بدن اعلام رضایت کردند و خواستار استفاده از کلیه اعضا و نسوج بدن به جز چشم هایش شدند.
وی با بیان اینکه فرد مرگ مغزی شده دارای یک فرزند 4 ساله است افزود: هم اکنون در بخش پیوند اعضای بیمارستان امام خمینی (ره) تهران هستیم و کارهای پزشکی زیرنظر دکتر خدادادی در حال انجام است.
انتهای پیام/گ

زندگی بخشیدن به بیماران نیازمند با اهدا اعضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار