با هدایت احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی پومسه دانشجویان ایران، این تیم در مسابقات المپیک دانشجویان جهان سه مدال برنز کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احمد اخلاقی با کسب این موفقیت به زادگاهش سمنان بازگشت و خانواده، مسئولان، ورزشکاران و ورزش دوستان از وی استقبال کردند.


احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی پومسه ایران در مسابقات المپیک دانشجویان در مراسم استقبالش که در ورزشگاه تختی سمنان برگزار شد گفت: تیم سه نفره تکواندوی ایران در بخش های انفرادی، تیمی و ترکیبی سه مدال برنز کسب کرد.

 

سرمربی تیم ملی پومسه ایران افزود: در بخش انفرادی و ترکیبی مهدی جمال و امیررضا مهربان از تهران مقام سوم را کسب کردند و در بخش تیمی هم صاحب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند.

 

وی با بیان اینکه کاروان ایران با 70ورزشکار در این دوره از رقابت ها حضور داشت ، تصریح کرد : در رده بندی این مسابقات که به صورت ابداعی و استاندارد برگزار شد ایران جایگاه 10 را در جهان بدست آورد.

 

احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی پومسه ایران در کارنامه ورزشی خود مدال طلای پومسه جهان و آسیا را داراست و پس از دوران بازیکنی، هم اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی پومسه دانشجویان ایران فعالیت دارد.

 

انتهای پیام / ذ


تیم ملی پومسه دانشجویان ایران در مسابقات المپیک دانشجویان جهان خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.