مشکلات ۲۲۱ واحد صنعتی و کشاورزی در استان سمنان با ارائه تسهیلات رونق تولید برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت : در این جلسه مشکلات 221 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان موردبررسی کارشناسان و اعضای این کارگروه برای دریافت تسهیلات رونق تولید قرار گرفت.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: 51 واحد تولیدی از مجموع واحدهایی که در این جلسه بررسی شد در بخش صنعت استان سمنان است.


وی تصریح کرد: رفع مشکلات مالی 170 واحد تولیدی در بخش کشاورزی استان نیز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان بررسی شد.


اسودی با اشاره به گزارش کمیته پایش تسهیلات رونق تولید اظهار داشت : این کارگروه پس از ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی عملیات نظارت بر عملکرد واحدهای دریافت‌کننده تسهیلات را آغاز می‌کند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر لزوم نظارت بر واحدهای تولیدی بیان داشت : افزایش تولید و رونق بخشی به این مهم یکی از اهداف اصلی ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان است که باید با نظارت دقیق میزان افزایش تولید واحدهای دریافت‌کننده تسهیلات مورد ارزیابی قرار گیرد.


وی با بیان اینکه پنج واحد تولیدی استان سمنان مشکلات بانکی، مالیاتی و امور زیربنایی داشتند افزود: رفع مشکلات این واحدها در دستور کار اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان قرار گرفت.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد : تاکنون مشکلات 458 واحد تولیدی بررسی و 1105 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.


انتهای پیام / ذ


بررسی رفع مشکلات مالی 170 واحد تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار