مردم مازندران یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی وغیر نقدی در روز عید قربان به مددجویان تحت حمایت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه این نهاد با پیروی از ائمّه معصومان (ع) به منظور احیای سنت‌های حسنه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری برای کمک به نیازمندان برنامه‌های گوناگونی اجرا می‌کند، گفت: مردم مازندران تاکنون یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در روز عید قربان به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی با بیان اینکه مردم خیّر مازندران همواره با این نهاد برای توانمند سازی مددجویان همکاری مطلوبی دارند، افزود: مشارکت مردم استان در روز عید قربان امسال نسبت به سال قبل تاکنون ۲۷ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بخشی از این کمک‌ها به صورت نقدی و بخشی دیگر هم در قالب گوشت قربانی بوده است، ادامه داد: کمک‌های مردمی پس از جمع آوری بلافاصله بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

وی با بیان اینکه امسال ۵۶ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در مازندران ایجاده شده بود، افزود: گوشت قربانی و وجوهات نقدی توسط حامیان اکرام به نیّت یتیم خاص تحت حمایت مورد نظر، در اسرع وقت به آنان تحویل داده شد.

سعادت با قدرانی از همکاری و همراهی مردم نیکوکار مازندران با کمیته امداد، گفت: مردم نیکوکار استان در عید قربان سال گذشته یک میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مددجویان کمک کردند.


انتهای پیام/ع


جمع آوری یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان عیدی برای نیازمندان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.