نمایشگاه گردشگری "فارس در یک نگاه" در ارگ کریمخانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: در راستای تحقق اهداف شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی "تولید و اشتغال" نمایشگاه فارس در یک نگاه به مدت چهار روز در قالب ۶۰ غرفه نمایشگاهی با حضور ۲۹ شهرستان، تاسیسات و موسسات گردشگری، صنوف مرتبط با گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان برگزار می‌شود.


وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایاندن استان فارس در تمامی زوایای مذهبی میراث معنوی، سرمایه‌گذاری، آداب و رسوم و سوغات محلی دانست و افزود: در نظر داریم تا بازدیدکنندگان شاهد تجلی هنر، میراث ملی و توانمندی‌ها در آثار هنرمندان، صنعتگران، اندیشمندان و صاحبان کسب و کار در حوزه گردشگری استان باشند.


امیری از برپایی سیاه‌چادر‌های عشایری در این نمایشگاه خبر داد و ادامه داد: تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مرتبط و آشناسازی علاقه‌مندان به ویژه در زمینه گردشگری مذهبی، برگزاری تور‌های درون استانی، طبیعت گردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی حضور فعال دارند.


مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس تصریح کرد: هنرمندان و صنعتگران استان فارس نیز در این نمایشگاه به ارائه آثار و هنر خود به صورت کارگاه زنده و حضور در غرفه‌های نمایشگاه می‌پردازند.


دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه از روز ۱۶ تا ۲۰ شهریور در محل ارگ کریمخانی برپا می‌شود.
انتهای پیام/ر


برپایی نمایشگاه گردشگری در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.