بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد در پی درگذشت جمعی از دانش آموزان هرمزگانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در پی واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی و درگذشت جمعی از دانش آموزان این استان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد پیام تسلیتی صادر کرد.

دراین پیام آماده است:

انا لله وانا الیه راجعون

قلم قاصر است از این که در این ایام عیدقربان باید تبریک وشادباش عرض کند یا تسلیت به مردم هرمزگان، به مردم رنج دیده و زحمتکش شهرستان‌های میناب ورودان که شادی مردمان دیار نخل وآفتاب با یک سهل انگاری به عزا تبدیل شد.

نمیدانم در خاطر فرزندان نخل وآفتاب در آخرین سلفی شان چه گذشت.

اما میدانم این بار این سلفی ماند برای همیشه در خاطر همه که نه بانیکی بلکه با تلخی از آن یاد می شود ومادران وپدرانی که اکنون داغدار فرزندان خود هستند.

آری آرام بگیرید‌ ای فرزندان دیار نخل و آفتاب، استقامت در این خاک که چه تقارن زیبایی ست این روز‌ها خاک وطنم پذیرای بدن مطهر یکی از فرزندان این مرز وبوم که در عین بی سری، اما سربلند هست می‌باشد وما را یاد این جمله‌ی زیبای شهیدآوینی انداخت که این راه رفتنی هست حتی بدون سر وحتی بدون پا.

ما جوانان بسیجی با عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه‌ی تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی که فقط وفقط خدا میداند که با چه آرزو‌هایی سوار بر اتوبوسی شدند که مقصدش عدم بود، با خانواده‌های داغدارآن‌ها ابراز همدردی می‌کنیم.

شورای تبیین مواضع پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه علم وهنر

انتهای پیام/ ی

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.