برگزاری دوره آموزشی ۱۰ روزه ولایت ویژه دانشجویان مازندران

دوره آموزشی طرح ولایت ویژه دانشجویان مازندران با اعزام دانشجویان استان به قم به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نوری مسئول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به تدوین برنامه آموزشی ویژه دانشجویان بسیجی برای ۴۰۰ نفر در دانشگاه‌های استان، گفت: دوره آموزشی ولایت در سطح استانی با اعزام دانشجویان استان به قم و در مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.


وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت نیرو در راستای بسط اندیشه اسلامی بیان کرد و گفت: دشمن بر گسترش آسیب‌های اجتماعی و هجمه فرهنگی در جنگ نرم تمرکز کرده لذا همین حرکت دشمن خود مهمترین دلیل برای بر پایی این دوره‌های فرهنگی برای ارتقاء آگاهی بخشی و سطح اندیشه در جامعه است.


دوره آموزشی اندیشه اسلامی امسال در ۵ دانشگاه با حضور ۴۰۰ دانشجو برگزار شد.


غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا نیز گفت: زمینه سازی برای ایجاد حکومت اسلامی با ظهور منجی باید مورد توجه همه هادیان فرهنگی، تربیتی و سیاسی قرار بگیرد.


وی با اشاره به نقش هدایتی ائمه ع. به عنوان رهبران جامعه افزود: آموزه‌ها و نشر دین خدا به فداکاری نیاز دارد و مهمترین اقدام انقلاب اسلامی علاوه بر ایجاد حکومت اسلامی زمینه سازی برای توسعه معارف اسلامی است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مروجان اندیشه اسلامی با تکیه بر نقش کلیدی ولایت در جامعه اسلامی هادیان دینی هستند.


پس از برگزاری دوره آموزشی ۲۰۰ دانشجو شرکت کننده این دوره به عنوان مربیان اندیشه اسلامی در دانشگاه فعالیت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ع


برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت ویژه دانشجویان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار