معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات وفناوری گفت: این تفکر که ما از دولت طلب داریم، درست نیست، چون دولت حتی در حکم کارمندان درج کرده که پرداخت حقوق به شرط، تامین اعتبار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین عسگریان ابیانه، امروز  در جمع اعضای شورای دانشگاه کاشان گفت: منابع اعتباری دولت و همچنین کمک خیران در ساخت و سازهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محدود است. 

وی، افزود: شمار دانشجو و اعضای هیات علمی و تعداد کارمندان دیگر ملاکی برای تخصیص اعتبار از سوی این وزارتخانه به دانشگاه ها و مرکزهای آموزش عالی نیست.

به گفته وی،افزایش اعضای هیات علمی در دانشگاه ها دیگر افتخاری برای وزارت علوم نیست.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات وفناوری، افزود: اگرچه دانشجو به عنوان نیروی محرکه برای دانشگاه های نیار است اما مرکزهای آموزش عالی و دانشگاه های کشور باید به سمت دانشگاه نسل سه (کارآفرینی) بروند.

عسگریان ابیانه، در خصوص اجرای طرحهای پژوهشی در دانشگاه ها نیز تصریح کرد: تخصیص بودجه برای اجرای این طرحها امسال منوط به ارائه برنامه های تحقیقاتی و پژوهشی است و تا این پژوهشها قابل قبول و مشخص نشود که به کجا خواهد انجامید؟ اعتباری به آن تخصیص داده نخواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.