رئیس انجمن سینمای جوان گناباد گفت: فیلم کوتاه منطقه ایکس به کارگردانی علی اکبر اسماعیلی به جشنواره بین المللی فیلم Les Films de la Toileکشور فرانسه راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛محمد برادران افزود:  فیلمهای راه یافته به این جشنواره مجموعه ای از 50 فیلم کوتاه از سراسر دنیا می باشد که از تاریخ 1 سپتامبر در دانشگاه پاریس (سنت دنیس) نمایش داده می شود و برگزیدگان جشنواره برای برپایی کارگاههایی در دانشگاه پاریس به جشنواره دعوت خواهند شد.

وی اظهار کرد: فیلم منطقه ی ایکس در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم La Paz کشور بولیوی پذیرفته شد.

وی عنوان کرد:  این جشنواره یک جشن سینمایی برای تماشا و لذت بردن از فیلم های جهانی با موضوع صلح می باشد. برادران افزود: جشنواره به دنبال ایجاد فضایی است که هنرمندان و عموم مردم  فرهنگ های مختلف را از طریق زبان فیلم تجربه کنند.

وی ادامه داد: چهارمین جشنواره بین المللی فیلم La Paz، بولیوی، در ماه سپتامبر 2017 در شهر لاپاز بولیوی برگزار میگردد.

برادران تصریح کرد: عوامل فیلم منطقه ایکس عبارتند از: نویسنده محمد برادران، کارگردان: علی اکبر اسماعیلی، تصویربردار: امیر رضا صباغیان، تدوین و صداگذاری: علی اکبر اسماعیلی، مدیر تولید: عباس حیدری و بازیگر: علیرضا اصولی

 شایان ذکر است این فیلم پیش از این در جشنواره های فیلم کشورهای آرژانتین، مکزیک، ونزوئلا، کلمبیا نیز حضور داشته و نمایش داده شده است.

انتهای پیام: ح.ت.

فیلم منطقه ایکس هنرمند گنابادی به جشنواره فیلم فرانسه و بولیوی راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.