کلینیک تخصصی فجر سردشت با اعتبار بالغ بر 16 میلیارد ریال مراحل پایانی ساخت را پشت سر می گذارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اسماعیلی ثانی مدیر شبکه بهداشت ودرمان سردشت عمومی شبکه ضمن اشاره به اثرات مثبت طرح تحول نظام سلامت بر حوزه درمان این شهرستان گفت: کلینیک تخصصی یکی از برنامه های مفید وارزنده ای بود که در قالب طرح تحول نظام سلامت توانست روند ارائه خدمات درمانی را تسریع بخشد و مشکلات مردم را دراین خصوص کاهش دهد ،که با اقدامات به موقع  وتلاش مدیران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و همکاران این شبکه  توانستیم زمینه را برای توسعه فضای فیزیکی این کلینیک تخصصی فراهم سازیم.

 اسماعیلی ثانی در خصوص اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه خاطر نشان کرد برای  انجام این عملیات مبلغی بالغ بر 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرع تحول نظام سلامت  تخصیص داده شده است که انشاا... در نیمه دوم شهریورماه سال جاری با حضور وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی به بهره برداری برسد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان سردشت از روند چشمگیر پروژه خبر داد وگفت: کلینیک تخصصی فجر سردشت در 750 متر مربع در دوطبقه دارای داروخانه،کلینیک های جراحی، داخلی،زنان وزایمان ودندان پزشکی میباشد که در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی  دنبال می شود.

گفتنی است پروژه احداث کلینیک تخصصی فجر سردشت در راستای برنامه های اجرایی طرح تحول نظام سلامت از اول بهمن سال 94 عملیات اجرایی آن شروع شد.

انتهای پیام/ح

کلینیک تخصصی فجر سردشت نیمه دوم شهریور ماه به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.