رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از 14 شهریور ماه به عنوان زمان ثبت نام پذیرفته‌شدگان ارشد دانشگاه آزاد در استان یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام لک، رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: ثبت‌نام حدود پنج هزار و 400 داوطلب پذیرفته‌شده مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از 14 شهریور آغاز می‌شود و تا یک یا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: امسال در مجموع حدود پنج هزار و 400 دانشجو از طریق کنکور کارشناسی ارشد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان پذیرفته شده‌اند که ثبت‌ نام این دانشجویان از 14 شهریورماه آغاز خواهد شد و تا یک یا 2 هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لک افزود: برای افزایش سرعت ثبت ‌نام و پیش گیری از ازدحام دانشجویان در دانشگاه، ثبت‌نام‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان باید برای ثبت‌نام به سایت واحدی که در آن پذیرفته شده‌اند، مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند؛ سپس این مدارک از سوی کارشناسان آموزش بررسی شده و نتیجه آن حداکثر در طی یک روز کاری به فرد اطلاع داده می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: پس از تایید مدارک، زمان و ساعت مراجعه به دانشگاه به پذیرفته ‌شدگان اعلام خواهد شد و این افراد می‌توانند برای تایید نهایی مدارک خود به دانشگاه مراجعه کنند؛‌ مراجعه‌ کنندگان باید مدارکی مانند کارت ملی، عکس، مدرک کارشناسی و ... را در هنگام ثبت‌نام به همراه داشته باشند. داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از جزییات مدارک و نحوه ثبت‌نام، به اطلاعیه درج شده در سایت واحد مورد نظر مراجعه کنند.


انتهای پیام/م

شروع ثبت نام دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.