مدیر پایانه مرزی مهران از تدابیر ویژه برای تردد راحت و بدون فوت وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،کامران بختیاری اعلام کرد: در تلاش هستیم که تمام مشکلات پایانه مرزی مهران برای اربعین امسال رفع شود و زائران با سهولت بیشتری از این مرز تردد و در همایش ملی و بزرگ اربعین شرکت کنند.

وی بابیان اینکه 96 گیت در این مرز آماده تردد زائران اربعین است، افزود: اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون فوت وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: مرز مهران امن‌ترین مرز برای تردد زائران اربعین است و همچنین مهمان‌نوازی مردم ایلام و استقبال از تردد زائران از این مرز با هیچ جای دنیا قابل‌مقایسه نیست.

مدیر پایانه مرزی مهران با اشاره به اینکه اولویت تردد زائران اربعین مرز مهران است، خاطرنشان کرد: از مسئولان ارشد کشوری درخواست داریم به این مرز توجه جدی کنند تا بتوانیم بهتر خدمات به زائران ارائه کنیم.

مدیر پایانه مرزی مهران اضافه کرد: پایانه مرزی مهران نسبت به سال گذشته در ایام اربعین از رفاهیات بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون تردد مسافران و زائران عتبات عالیات از این مرز در آرامش و راحتی کامل صورت می‌گیرند،افزود: تمام دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به‌صورت شبانه -روزی برای ایجاد امنیت و آرامش مرز و تردد بدون دغدغه زائران و مسافران پای‌کار هستند.

 

انتهای پیام/ع

عبور زائران اربعین در مرز مهران از 96 گیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.