دموکراسی خوب است تنها اگر منافع آمریکا را تامین کند + فیلم

ویدئوی اعتراف سیاستمدار ارشد آمریکایی به اولویت منافع آمریکا بر دموکراسی و آزادی در غرب آسیا مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

دموکراسی خوب است تنها اگر منافع آمریکا تامین کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز قبل در میان هیاهوی رسانه ای و اخبار عراق و سوریه و مانند آن، تصویری دردناک از یک کودک یمنی، پویشی جهانی به راه انداخت و موجب فشار رسانه ای شدید به عربستان و همچنین آمریکا به عنوان حامی آل سعود در جنایات علیه مردم بی دفاع یمن  شد.

کودکی یمنی به نام "بثینه" بر اثر بمباران هواپیماهای سعودی همه اعضای خانواده اش را از دست می‌دهد و  هنگامی که از زیر آوار بیرون آورده می شود، یک چشم خود را از دست داده است و چشم دیگرش را نیز به کمک انگشتان کوچکش باز می‌کند. این تصویر پویش جهانی با عنوان " چشمان بثینه" به راه انداخت.

در پی این موج رسانه ای، برخی کاربران از دروغگویی‌های آمریکا درباره حمایت از دموکراسی و آزادی، و نیز پشتیبانی از جنایت آل سعود علیه مردم یمن انتقاد کردند. در همین راستا  فیلمی از اعتراف هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و یکی از نامزدهای ریاست جمهوری اخیر این کشور به اولویت منافع آمریکا بر دموکراسی و آزادی در کشورهای غرب آسیا به وسیله کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود که می‌ توانید در ادامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 اعتراف شرم آور هیلاری کلینتون به اولویت منافع آمریکا بر دموکراسی در غرب آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.