کیوانی : برگزاری اردو های مشترک تاثیر خوبی در تیم ملی دارد / ملی پوشان را همراهی نمی کنم

سرمربی تیم ها ملی تنیس روی میز بانوان گفت : برگزاری اردو های مشترک تیم ملی همراه با دیگر تیم ها می تواند نتایج و تاثیر مثبتی داشته باشد.

کیوانی : برگزاری اردو های مشترک تاثیر خوبی در تیم ملی دارد / ملی پوشان را همراهی نمی کنمفاطمه کیوانی سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، در مورد حضور ملی پوشان ایرانی در کمپ تمرینی ترکیه و تمرین با تیم ملی این کشور گفت : تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای برگزاری اردویی مشترک با تیم ملی ترکیه عازم این کشور می شود و چون تنها قرار است بازیکنان در آن جا تمرین کنند من تیم را همراهی نکردم .با این حال مربیانی همراه با تیم ملی به ترکیه رفته اند تا در کنار بازیکنان حضور داشته باشند.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که این گونه اردو ها چه تاثیری بر روی عملکرد تیم ملی و بازیکنان  دارد تصریح کرد: ارتباط و همکاری با کشور های همسایه می تواند تاثیر خوبی در تیم ملی داشته باشد و نتایج خوبی رقم بزند. بدون شک همین اردوی ترکیه با وجود 3 بازیکن خوب چینی در تیم ملی آن کشور می تواند کمک زیادیی به ما داشته باشد .

کیوانی درباره دیگر برنامه های مشترک تیم ملی با دیگر کشور ها بیان داشت : برنامه های مشترک اردویی با کشور های جمهوری  آذربایجان و ترکیه وجود دارد که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است.

او در ادامه و درپاسخ به این سوال که آیا ندا شهسواری را در کاپ آسیا همراهی می کند یا خیر گفت: همراه با ندا شهسواری در این مسابقات حضور ندارم  و او را همراهی نمی کنم .

سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان در پایان و درباره شرایط ندا شهسواری تصریح کرد : اودر مسابقات گذشته از جمله گرگان و به صورت فردی  تمرین کرده است  و حالا هم عازم ترکیه می شود . شهسواری پس از حضور در رقابت های کاپ آسیا و بازگشت به ایران همراه با دیگر ملی پوشان در اردو های شبانه روزی حاضر می شود . 

انتهای پیام /

اظهارات فاطمه کیوانی سرمربی تیم های ملی بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار