مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان خوزستان از فعالیت ۸ پیمانکاردر ساخت راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مراد مهری، مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان خوزستان گفت: 8 پیمانکار در محور های اهواز، سوسنگرد، بستان و چذابه در حال ساخت راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه در حال اجرا و فعالیت هستند.

معاون اداره کل راه و شهر سازی خوزستان از عمده ترین این عملیات در سوسنگرد یاد کرد و بیان داشت: اولین پروژه‌ کمربندی سوسنگرد است به طول 6 کیلومتر و در دو قطعه 3 کیلومتری که در حال اجرا است از این عملیات دو کیلومتر از مسیر یک لایه آنها آسفالت شده و عملیات لایه‌گذاری دوم آن از امروز آغاز به کار کرد و همچنین قطعه دوم 3 کیلومتر است که به مرحله ساب گریت رسیده و عملیات رو سازی آن به زودی شروع خواهد شد تا ما بتوانیم این 6 کیلومتر را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های خوزستان درباره ورودی بستان گفت: یک قطعه 5 کیلومتری 4 خطه وجود دارد و همچنین 3 کیلومتر در محدوده روستای بردیه، که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اربعین آماده خواهد بود و همچنین در این مسیر در محدوده بستان یک کیلومتر کمربندی بستان و 3 کیلومتر جاده نفت و 6 کیلومتر هم ادامه جاده تا پایانه چذابه است که در دست پیمانکاران و در مراحل اجرا هستند.


وی افزود:امیدواریم بتوان آن ها را تا قبل از اربعین حسینی زیر بار ترافیک انداخت همچنین این جاده ها مسیر سواره هستند و شانه این جاده‌ها هم برای زائرین پیاده هم مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/م

ساخت راه های منتهی به پایانه مرزی چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار