سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: نزدیک به یک ماه است که برای مسابقات قهرمانی آسیا تمرین می کنیمو از شرایط خوبی سود می بریم .

شافعیان :تیممان به شرایط خوبی رسیده است/نتیجه خوبی کسب کنیم پاداش می گیریمنسمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در  خصوص وضعیت تیمش در آستانه بازی های قهرمانی آسیا که قرار است از 30 شهریور به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شود گفت : تمریناتمان را از ابتدای مرداد آغاز کردیم و 1 ماه است که تمرین منظم داریم . در حال حاضر به آمادگی 60 ، 70 درصدی رسیدیم و امیدواریم که تا زمان آغاز بازی ها بتوانیم به آمادگی 100 درصد برسیم .

او در ادامه افزود : برای آن که تیممان به شرایط بهتری برسد قرار شد که در مسابقات داخلی شیراز هم شرکت کنیم و سطح آمادگی بازیکنان را بالا ببریم و پس از ان در 25 شهریور به تهران بیایم و اردوی 5 روزه ای را برگزار کنیم . 

سرمربی تیم شهید چمران لارستان در ادامه و در مورد جذب بازیکنان جدید بیان داشت : ما 5 بازیکن از نماینده سنندج ، 2 بازیکن از تاسیسات دریایی ، یک بازیکن از نماینده مشهد ، 3 بازیکن از شیراز و 5 بازیکن دیگر جذب کرده این تا تیم خوبی را راهی این مسابقات کنیم .

شافعیان درباره حریفان نماینده کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت : ما در این مسابقات با 2 تیم از قطر ، 2 تیم از ازبکستان و 1 تیم از هند هم گروه هستیم و باید در نخستین دیدارمان با تیم آلماتی بازی کنیم . این رقابت ها از 30 شهریور آغاز می شود  وتا 11 مهر ادامه دارد.

او در ادامه درباره مسابقات لیگ هم گفت : طبق برنامه ای که پیش از این به ما گفته شده این رقابت ها از 14 مهر آغاز می شود و قرار است که 20 شهریور قرعه کشی این مسابقات انجام شود .

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در پایان و در مورد وضعیت مالی این باشگاه تصریح کرد : خدا را شکر همه برنامه اجرایی شده است و مشکلی وجود نداشته است . همچنین مسئولان گفته اند در صورتی که بتوانیم در جمع 4 تیم برتر باشیم قرار را 20 درصد بیشتر می کنند .

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار