مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: جام حذفی اهمیت زیادی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران گام نخست را در این رقابت‌ها محکم برداریم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار سیاه جامگان مقابل برق نوین شیراز اظهار کرد: پیش از شروع فصل یک د یدار دوستانه مقابل برق نوین شیراز برگزار کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. البته در جام حذفی شگفتی های زیادی رقم می خورد و به همین دلیل نبایست برق را دست کم بگیریم.

او ادامه داد: جام حذفی اهمیت زیادی برای سیاه جامگان دارد و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم گام نخست را در این رقابت ها محکم برداریم. البته در مراحل بعدی کارمان سخت تر می شود و باید با جدیت بیشتری مسابقاتمان را برگزار کنیم.

عباسی درمورد انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان بیان کرد: باشگاه ما شخصی است و نیازی به تشکیل هیئت مدیره ندارد. رویانیان از دور پیگیر کارهای اقتصادی باشگاه است تا بتواند به اوضاع مالی تیم سر و سامان ببخشد.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره تیمداری این باشگاه در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد:در نظر داریم عصر امروز جلسه ای را با مسئولان برگزار کنیم تا در صورت موافقت آنها در لیگ فوتسال هم تیمداری کنیم.باز هم می گویم حضورمان در لیگ فوتسال بستگی به نظر مسئولان دارد.

او در پایان در مورد دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته ششم لیگ برتر تصریح کرد: بدون شک بازی کردن مقابل هواداران پرشور تراکتور دشوار است. از طرفی تراکتورسازی بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد اما برای کسب امتیاز به تبریز  می رویم و امیدوارم با ارائه یک بازی تماشایی با دست پر از این بازی خارج شویم.

انتهای پیام/

اظهارات مالک باشگاه سیاه جامگان درباره وضعیت این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار