در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

کشف گران‌ترین مشروبات الکلی از جنس طلا در پایتخت/اگر نگران سلامت مغزتان هستید،۶ عادت غلط را کنار بگذارید!/تلاش داعش برای جذب خبرنگار/میوه‌های خشک با طعم هپاتیت و سرطانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

اگر نگران سلامت مغزتان هستید،۶ عادت غلط را کنار بگذارید!

اگرچه همه ما از اهمیت سلامت مغز آگاهی داریم، ولی هنوز از بسیاری از عادت های خاص که باعث بروز اختلالات مغزی می شوند، بی خبریم.

کشف گران‌ترین مشروبات الکلی از جنس طلا در پایتخت+ عکس

یکی از گرانترین مشروبات الکلی که در تولید آن از براده‌های طلا استفاده شده در طرح دستگیری اراذل و اوباش، یافت شد.

میوه‌های خشک با طعم هپاتیت و سرطان/ خطر مصرف میوه‌های خشک فله‌ای را جدی بگیرید!

رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: سلامت میوه‌های خشک تضمین نمی‌شود و اینگونه مواد غذایی می‌تواند به راحتی از طریق تماس بازخم دست تولیدکنندگان، ایدز و هپاتیت را به مصرف‌کنندگان انتقال دهد.

چرا اسپند دود می کنیم؟

در میان سنت هایی که ما ایرانیان به آن باور داریم، اسپند دود کردن یکی از سنت هایی است که برای دفع چشم زخم و بلا و دور کردن آسیب از فرد جایگاه خاصی در فرهنگ ما دارد.

تلاش داعش برای جذب خبرنگار+ جزئیات

یک روزنامه بریتانیایی از تلاش ناکام داعش برای جذب یکی از خبرنگاران بنگاه سخن پراکنی این کشور با هدف انجام عملیات تروریستی خبر داد.

امیر داعش پس از اختلاس فرار کرد+عکس

رسانه های وابسته به تروریست های معارض دولت سوریه با منتشر کردن تصویری اعلام کردند تحسین الاورفلی معروف به امین الشامی، امیر دیوان العقارات گروه تروریستی داعش فرار کرد.

فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کجا کار می‌کنند؟/ سهم ناچیز صنعت از خروجی‌های دانشگاه+ نمودار

آمارها نشان می‌دهد در ۴ سال گذشته، درصد شاغلان با تحصیلات تکمیلی کشور افزایش یافته اما این افراد بیشتر در مشاغل خدماتی مشغول به کار شده و صنعت کشور سهم کمی از خروجی دانشگاه‌ها داشته است.

اغفال دختر فرانسوی توسط مدیر آژانس توریستی در تهران/ ازدواج و طلاق یک هفته‌ای مرد ۷۰ ساله بعد از عمری تجرد

مرد هفتاد ساله‌ای بعد از یک عمر تجرد سرانجام با وساطت همسایه‌ها و کسبه محل تَن به ازدواج داد اما این زندگی مشترک بیش از یک هفته دوام نیاورد و مرد خواستار بازگشت به دوران تجرد شد.

کودکی که توان نگه داشتن ماسک اکسیژن را ندارد+تصاویر

صبا کودک ۷ ساله که بدون دستگاه اکسیژن نفس کشیدن برایش بسیار سخت است.

کشف سازه‌های عجیب و مرموز زیر روستای ۱۰۰۰ ساله+تصاویر

آزادوار، روستایی ۱۰۰۰ ساله در نزدیکی شهرستان جغتای خراسان رضوی است. قلعه قدیمی این روستا که "کهن دژ" خوانده می شود از آثار باستانی این روستا است.

انتهای پیام/

اخبار پربازدید سرویس وبگردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار