رسولی گفت:دختران فوتسالیست قم در مسابقات فوتسال جوانان دختر کشور کار خود را با ۲ شکست آغاز کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آمنه رسولی، نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم ،گفت:تیم فوتسال دختران قم برای نخستین بار امسال در مسابقات فوتسال جوانان دختر باشگاه‌های کشور شرکت کرده است و مسابقات خود را از روز شنبه به میزبانی گرمسار آغاز کرده است.

وی افزود: دختران فوتسالیست قم تحت عنوان تیم باران مهر قم در اولین مسابقه خود روز یکشنبه برابر تیم شهروند ساری قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ نتیجه را واگذار کردند که برای قم در این بازی هانیه الهامی نیا ۲ گل و سمیه امینی یک گل به ثمر رساندند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم گفت: دومین مسابقه تیم باران مهر قم صبح دوشنبه در گرمسار برابر نماینده کردستان برگزار شد که این مسابقه با شکست ۷ بر ۳ تیم فوتسال دختران قم همراه بود و هانیه الهامی نیا، نسترن قره باغی و کمند ریاحی برای قم گلزنی کردند.

رسولی بیان داشت: تیم باران مهر قم در ادامه این مسابقات روز سه شنبه برابر تیم شهرداری دلیجان قرار می‌گیرد و سپس در ادامه مسابقات خود تا پایان، به ترتیب برابر تیم‌های پیروزی گرمسار، آرمینه شمال غرب تهران و هیئت فوتبال بجنورد به میدان خواهد رفت.

وی عنوان کرد: ستایش قمری، زهرا طباطبایی، هانیه الهامی نیا، سمیه امینی، هستی ابراهیمی، کمند ریاحی، زهرا عرب خراسانی، نرگس مدققی، فاطمه سبحانی، زهرا عسگریان، الهه خداوردوئی و نسترن قره باغی برای قم در این مسابقات به میدان می‌روند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: هدایت این تیم بر عهده الهام باباطاهری مربی پرتلاش و باسابقه فوتسال بانوان قم است و مروارید نصر به عنوان مربی و زهرا زندیان به عنوان سرپرست تیم فوتسال دختران قم را در گرمسار همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ح

دختران فوتسالیست قم کار خود را با ۲ شکست آغاز کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار