معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: 9 گروه به جشنواره موسیقی عرفانی استان که در سراوان برگزار می شود راه یافتند.

راهیابی 9 گروه به جشنواره موسیقی عرفانی سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،بصیر احمد ملازهی اظهار داشت: جشنواره های موسیقی عرفانی 18 تا 24 شهریور ماه در سراوان برگزار می شود.

وی ادامه داد: هنرمندان شهرستان های مختلف نظیر سراوان، سیب و سوران، مهرستان، نیکشهر، خاش و چابهار در این جشنواره به هنرنمایی می پردازند.

ملازهی  برگزاری جشنواره موسیقی عرفانی را از جمله برنامه های شاخص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دهه ولایت ذکر کرد.

وی افزود: موسیقی سنتی سیستان و بلوچستان همچون مشعلی فروزان به یادگار از دوره های مختلف فرهنگ و تمدن کهن ایران باستان را در اذهان به ارمغان می آورد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: طنین موسیقی سنتی و مذهبی این استان از شمال تا جنوب یادآور خاطره های خوش و تلخی است که برگرفته از احساسات پاک و دلنشین مردم غیور و مرزدار این نطقه از ایران زمین است.

انتهای پیام/ع

جشنواره موسیقی عرفانی سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار