رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه گفت: در سال جاری 9 تعاونی با عضویت 83 نفر راه‌اندازی شده و 9 میلیارد و450 میلیون ریال  در آن سرمایه‌گذاری و هزینه شده است.

کورش شعبانی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروهدر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت: بهترین راه عدالت اجتماعی و تجمیع ثروت‌های خرد از طریق تعاونی‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: شهرستان قروه بعد از سنندج در حوزه فعالیت‌های تعاون از جمله صنعت و خدمات رتبه دوم استان را دارا است.

 به گفته شعبانی، در سال جاری 9 تعاونی با عضویت 83 نفر راه‌اندازی شده ودر این تعاونی‌ها 9 میلیارد و450 میلیون ریال سرمایه‌گذاری و هزینه شده است.

وی افزود: تعداد تعاونی‌های شهرستان قروه از هفته تعاون سال گذشته تاکنون 38 تعاونی بوده و 31 میلیارد و 120 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است و در بحث ترویج 150 نفر از سال گذشته در چهار گردهمایی با 450 نفرساعت شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه بیان کرد: از 192 تعاونی، 105 تعاونی فعال و 87 تعاونی در دست اجرا است که توانمندترین تعاونی را در بخش صنعتی داریم.

وی در خصوص طرح روستا تعاون نیز گفت: سهم کردستان 47 روستا است که از این تعداد سهم قروه 3 روستا است و در قروه روستاهای میهم سفلی، مالوجه و تازه آباد سراوریه مدنظر است.

انتهای پیام/ م ح

شهرستان قروه در حوزه تعاون رتبه دوم  استان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.