موفق جمعه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان بازی‌های ما برابر حریفان را مشخص می‌کند و در برگزاری بازی رفت در زمین نامناسب مقصر نبودیم.

موفق جمعه در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات کی روش  بابت زمین نامناسب بازی رفت دو تیم اظهار کرد: ما به علت جنگ در سوریه اجازه میزبانی از حریفان خود  را نداریم، براین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان بازی های مقدماتی جام جهانی روسیه را تعین می کند. اظهارات کی روش را شنیدم اما سرمربی تیم ملی ایران بداند که زمین نامناسب  کار را برای هر دو تیم  سخت کرده بود و مقصر این اتفاق تیم ملی سوریه نبوده است. به هر حال هر تیمی که قدرتمند تر باشد بازی فردا را پیروز می شود. 

او درباره حضور عمر السومه در تیم ملی سوریه تصریح کرد:در ابتدا سخت بود و فدراسیون فوتبال عربستان  قبول نمی کرد تا السومه به تیم ملی سوریه بپیوندد اما با هماهنگی های صورت گرفته توانستیم اجازه حضور السومه را از عربستانی ها بگیریم. 

جمعه بیان کرد: خوشحالم که در تهران حضور دارم و  ایران و سوریه روابط خوبی با هم دارند و این بازی ابزاری برای ارتباط دو کشور است. از زمان های دور ایران و سوریه روابط برادرانه با هم دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال سوریه خاطر نشان کرد:  من به تیم ملی ایران تبریک می گویم که جزء اولین تیم های راه یافته به جام جهانی روسیه است. 

انتهای پیام/ 

توافق عربستانی ها برای حضور السومه در تیم ملی سوریه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار