با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا از جامعه ورزش شهرستان لالی تجلیل بعمل آمد.

آیین تجلیل از ورزشکاران، مربیان و حامیان ورزش شهرستان لالی امروز 13 شهریور با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار گردید.
افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت: در شهرستان لالی استعداد های درخشانی وجود دارد که در صورت شناسایی می توانند به یک چهره تبدیل شوند و در میادین مختلف داخلی و بین المللی کسب مقام نمایند.
وی اظهار کرد: این شهرستان با کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی مواجه است که تلاش داریم ظرف 3 سال آینده تا حد امکان مشکلات و معضلات آن را حل کنیم و در این مسیر به حمایت مسئولان و مردم این شهرستان نیاز داریم.
حیدری با بیان اینکه خوزستان استان جوانی است که ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی در حوزه ورزش دارد اذعان داشت: برای رسیدن به قله های افتخار باید با برنامه حرکت کرد، لذا نگاه اول ما توسعه زیرساخت های ورزش خوزستان است، زیرا زیرساخت های ورزش استان، مشکلات و کمبودهای بسیاری دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه حمایت از رشته‌های ورزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات و سایر موفقیت های ورزش استان همگی به واسطه حمایت‌های استاندار ورزش‌ دوست بوده، تصریح کرد: هدف گذاری ما المپیک 2020 است و باید برنامه ریزی مدونی در این خصوص داشته باشیم. شناسایی رشته های شاخص و مدال آوری و سپس سرمایه گذاری بیش تری بر این رشته ها واستعدادها گام اول این برنامه است.
این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات نماینده شهرستان برای پیگیری مشکلات ورزش لالی اظهار داشت: در این شهرستان بافت اکثر مجموعه های ورزشی شهرستان فرسوده است که نیاز به اقدام عاجل دارد.
در پایان این مراسم امام جمعه، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در مجلس ، فرماندار لالی از ورزشکاران شهرستان این شهرستان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.
انتهای پیام/گ

از جامعه ورزش لالی تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.