بزودی مرکز MRI بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیما جمشیدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ضمن اعلام خبر افتتاح مرکز MRI در بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان بیان کرد: این مرکز با هدف توسعه خدمات بهداشتی و تأمین نیازهای شهروندان افتتاح می گردد.
وی اظهار داشت: به همین جهت و با همکاری فرماندار و پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، طرح‌های مختلفی در این زمینه طراحی و به بهره برداری می‌رسد.
جمشیدی تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها احداث مرکز MRI بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک است که این طرح درمانی در مساحت350 ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اذعان داشت: در بازدیدهای صورت گرفته، روند اجرای این طرح بررسی و بزودی پس از انجام مراحل تکمیلی و در کم‌ترین زمان ممکن این مرکز افتتاح می شود.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ضمن توسعه خدمات بهداشتی شهرستان یکی از مهم‌ترین نیازهای اندیمشک در زمینه تجهیزات حوزه بهداشت و درمان تأمین می‌شود.
شایان ذکر است؛ عملیات اجرایی‌ام آر آی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در بهمن سال گذشته و با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی آغاز شده است.
انتهای پیام/گ

بهره برداری از مرکز MRI بیمارستان امام علی(ع) در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار