صندوق کار آفرینی مازندران از سال ۹۳ تا ۹۵ به منظور حمایت از بانوان در زمینه اشتغالزایی و توسعه کار، بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  فلاح استاندار مازندران در حاشیه برگزاری آیین تکریم از بانوان فرهیخته و کارآفرین استان در کلاراباد با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد بیش از ۴۰ هزار شغل امسال در استان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان شهریور برنامه‌های خود را ارائه کنند.


وی با بیان اینکه جامعه باید از ظرفیت و قابلیت‌های بانوان و جوانان در برنامه‌ریزی‌ها بهره‌مند شود افزود:۳۰ درصد مناصب مازندران باید در اختیار بانوان باشد که مدیران باید از وجود بانوان و جوانان در بخش‌های مدیریتی استفاده کنند.


استاندار مازندران با اشاره به نگاه ویژه به قابلیت‌های زنان در عرصه‌های مدیریتی استان گفت: طرح توانمند سازی زنان کارآفرین در استان با محوریت رونق تولید و بازار کسب و کار در دست اجراست.


فلاح افزود: به منظور حمایت از بانوان در زمینه اشتغالزایی و توسعه کار، صندوق کار آفرینی مازندران از سال ۹۳ تا ۹۵ بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات داده است.


انتهای پیام/آ


بانوان کارآفرین در بازار کار مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.