برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر در آذربایجان غربی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری بیست ونهمین دوره جشنواره تئاتر استان در شهریور سال جاری به میزبانی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام محمد باقر کریمی اظهار کرد: این جشنواره از ۱۴ شهریور به مدت سه روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به میزبانی ارومیه برگزار می شود که در پایان  از مجریان تئاتر های منتخب تجلیل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته سه اثر برگزیده از جشنواره تئاتر استان  به جشنواره فجر در تهران راه یافتند افزود: در سال جاری نیز داورانی غیر از داوران جشنواره  تئاترها را ارزیابی کرده و منتخبین رابه جشنواره فجر معرفی و هدایت خواهند کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال سطح کار در استان بسیار مطلوب بوده است، افزود: در این جشنواره علاوه بر ارومیه  شهرستان های دیگر نیز از جمله نقده، پیرانشهر و میاندوآب تئاتر های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام کریمی گفت: آیین افتتاحیه این جشنواره صبح روز سه شنبه 14 ام شهریور ماه با حضور مسئولان استانی و  با اجرای اولین تئاتر و آیین اختتامیه نیز عصر روز پنجشنبه 16 ام  با تجلیل از  اجرا کنندگان تئاترهای برتر به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ب

بیست و نهمین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی برگزارمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.