تیم فوتسال بافق به عنوان تیم منتخب استان به مسابقات کشوری اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از اعزام تیم فوتسال این شهرستان به عنوان تیم منتخب استان به مسابقات زیرگروه مناطق کشور خبر داد.

 نارگانی با بیان اینکه مسابقات از ۱۴ شهریورماه به میزبانی داراب استان شیراز برگزار می شود گفت: تیمهای از استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر،خراسان جنوبی، کرمان،شیراز و یزد در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ نفر از تیم منتخب استان بافقی هستند اظهار کرد: ۴ نفر از بازیکنان تیم از شهرهای مختلف استان برای تیم منتخب انتخاب شده اند.

نارگانی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم به مدت ۴ ماه با یکدیگر به تمرینات مستمر پرداخته اند خاطر نشان کرد : تیم بافق در رده امید در مسابقات شرکت می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق همچنین از حضور تیم رده نوجوانان در مسابقات زیرگروه مناطق کشور خبر داد و افزود: این تیم به دلیل باخت در مقابل تیم فوتسال قم از راهیابی به مراحل نهایی باز ماند.

نارگانی با بیان اینکه بازی ها بصورت مجتمع و روزی یک بازی انجام می شود گفت: این تیم به سرپرستی علیرضا ایزدیان و مربیگری صادق رنجبر در این مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام/ ی

تیم فوتسال بافق به عنوان تیم منتخب استان به مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.