شهردار تهران گفت: امروز ظهر بنده چهار معاون جدید خود را برای شهرداری تهران معرفی می کنم.

امروز چهار معاون جدید شهرداری تهران معرفی می شوند/ شخصی از جانب من اجازه انتخاب مدیری نداردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی نجفی شهردار تهران در صحن علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به رای اعضای شورای شهر برای انتخاب او به عنوان شهردار تهران اظهار داشت: زمانی که اعضای شورای شهر مرا انتخاب کردند در پیشگاه خداوند و در برابر وجدان خودم سوگند یاد کردم و تعهد کردم که تا پایان دوران مسئولیتم در شهرداری تهران همه توانایی و وقف خود را صرف مسائل نظام جمهوری اسلامی و منافع شهروندان کنم.

وی افزود: امیدوارم تا پایان دوران خدمت شورا و شهرداری، برکت پشتیبان خدمات و فعالیت های ما باشد.

شهردار تهران ادامه داد: امروز برای دومین بار برای حفظ مصالح شهر سوگند می خورم.

نجفی با بیان اینکه امروز نهمین روز فعالیتم در شهرداری تهران است، گفت: در این مدت زمان تلاش کردم به میزان بیشتری با برنامه های قبلی شهرداری آشنایی پیدا کنم به همین منظور با مدیران و کارکنان شهرداری جلسه هایی برگزار کردم.

وی با اشاره به اولویت های شهرداری تهران برای بازگشایی مدارس، تصریح کرد: در حال حاضر که در آستانه اول مهرماه قرار داریم باید به استقبال بازگشایی مدارس، فضا سازی مناسب تبلیغاتی و همچنین حمل و نقل ترافیک برویم.

شهردار تهران اضافه کرد: فردا با وزیر آموزش و پروش در خصوص بازگشایی مدارس، جلسه ای خواهیم داشت.

نجفی با بیان اینکه امسال از نظر مالی سال سختی برای شهرداری تهران خواهد بود، افزود: امسال برخی از بودجه های شهرداری تهران محقق نخواهد شد، به همین منظور باید کاری کنیم که شهرداری از نظر مالی و بودجه نقدی با مشکل مواجه نشود.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال را به خوبی پشت سر بگذاریم و بدون مشکلی در اعداد و ارقام، بودجه سال ۹۶ را داشته باشیم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه جلسه های زیادی برای انتخاب مدیران داشته ام، افزود: اگرچه انتخاب مدیران شایسته کار بسیار سختی است، اما امروز ظهر ۴ نفر از معاونان شهرداری را معرفی خواهم کرد.

نجفی با بیان اینکه بنده فقط براساس شایسته سالاری نسبت به انتخاب مدیران اقدام می کنم، گفت: جز به منافع شهروندان به موضوعی پایبندی ندارم، اگرچه می دانم این سیاست عده ای از دوستان بنده را گله مند خواهد کرد.

وی ادامه داد: بعضی از دوستان بنده از من انتظارتی داشتند، به همین منظور هم برای مناسک شهرداری با افرادی صحبت کردند، اما بدانند که هیچ کس از جانب من اجازه ندارد که در خصوص انتخاب مدیر تصمیم بگیرد و این اقدام را انجام دهد.

شهردار تهران اضافه کرد: بنده از برخی از صحبت های مطرح شده آگاهی قبلی نداشتم، اما متوجه شدم که دوستانم با 3 نفر برای شهرداری صحبت کرده بودند که اقدام درستی نبود.

نجفی با بیان اینکه برای انتخاب مدیران با کسی تعارف ندارم، تاکید کرد: برای مشورت همیشه آمادگی دارم، چراکه معتقدم کار در شهرداری با مشکلات زیادی مواجه است.

وی اضافه کرد:امیدوارم در مرحله اول با لطف خداوند و همچنین بصیرت و دیانت بتوانم برای انتخاب هایم تصمیم های درست بگیرم.

شهردار تهران ادامه داد: امیدوارم مسیر را به خوبی پیش ببریم، چراکه من به یک چهار ضلعی دستگاه های اجرایی، شهروندان، اعضای شورای شهر تهران و مجموعه بزرگ مدیران و کارشناسان شهرداری تهران اعتقاد دارم.

هاشمی در ادامه صحبت های نجفی گفت: ابتکار سوگندنامه از سوی اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش بود، به همین منظور امیدوارم فرمانداری تهران موضوع سوگندنامه را قانونی کند تا در همه ی شوراهای شهر و روستا بتواند اجرایی شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از انتصاب 4 معاون در شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار