نظری افشار: پایان جام قهرمانی قاره‌ها از تیم‌ ملی والیبال خداحافظی می‌کنم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: تصمیم دارم پس از رقابت های جام قهرمانان برای همیشه از بازی های ملی خداحافظی کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛فرهاد نظری افشار در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال اظهار کرد:همه بازیکنان پس از رقابت‌های انتخابی جهان در اردبیل تلاش بسیار زیادی انجام دادند و با نتایج خوبی که گرفتیم روحیه مضاعفی نیز کسب کردیم و پس از این رقابت‌ها هم تمرینات‌مان را بسیار با انگیزه و با قدرت برای حضور در مسابقات ژاپن آغاز کردیم. امیدوارم در جام قهرمانان هم بر روی یکی از سکوهای برتر این مسابقات قرار بگیریم.

اودر پاسخ به اعلام خداحافظی از بازی‌های ملی پس از جام قهرمانی قاره‌ها گفت‌: من همیشه همانند یک سرباز در خدمت تیم‌ ‌ملی بودم و هر زمان که از من خواسته شده به تیم‌ ‌ملی کمک کردم. همچنین طی صحبت‌های که با کولاکویچ داشتم تصمیم گرفتم پس از این تورنمنت از تیم‌ ملی خداحافظی کنم.

نظری افشار در ادامه افزود: ما بازیکنان جوان بسیار خوبی در پست دریافت کننده قدرتی داریم و امیدوارم این جوانان با غیرت و انگیزه پیراهن تیم‌ ‌ملی را بپوشند و برای ایران افتخار آفرینی کنند. جوانان هم باید قدر این پیراهن را بدانند.در پایان برای کولاکویچ و تیم‌ ‌ملی والیبال در همه رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات نظری افشار درباره وضعیت تیم ملی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار