مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری جشنواره خوشنویسی محیط زیست در همدان خبر داد.

برگزاری جشنواره خوشنویسی محیط زیست در همدانبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدرضا محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت: آثار بخش پیشکسوتان و آثار برگزیده بخش مسابقه جشنواره خوشنویسی استان همدان در معرض نمایش و فروش قرار می گیرد.

وی ادامه داد: ورود تابلوهای خوشنویسی با موضوع محیط زیست به خانه ها و محافل خصوصی و عمومی، جلب توجه همگانی در حفظ محیط زیست با زبان نافذ هنر و انتقال حس هنرمندانه را موجب خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: با پایان مراسم اختتامیه جشنواره خوشنویسی استان همدان در تاریخ ۲۹ شهریور ماه، نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره به مدت یک هفته دایر خواهد بود و در طی این مدت آثار در معرض نمایش و فروش برای علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این جشنواره در ۵ رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و نقاشی خط با برگزاری مراسم در روز ۲۹ شهریور ماه در همدان برگزار می شود.

همچنین هنرمندان خوشنویس ۱۸ سال به بالا می توانند در بخش مسابقه جشنواره شرکت کنند و آثار بخش پیشکسوتان و اساتید در نمایشگاه و فروشگاه آثار برگزیده در معرض فروش و نمایش قرار می گیرد و در کتاب جشنواره نیز به چاپ می رسد.

انتهای پیام/ص.ف

برپایی نمایشگاه خوشنویسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار