به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدباقر قاسم زاده گفت: با انسجام و برنامه ريزي دقيق و مدون در پي ارايه خدمات و تسهيلات مناسب براي عمليات بازگشت زائران حج تمتع 96 هستيم.
وی اظهارداشت: به همين منظور كاهش زمان ايستايي مسافران در گيت هاي بازرسي، مديريت ترافيك مبادي ورودي و خروجي، آماده سازي پاركينگ خودروها، افزايش دستگاه ها و گيت هاي بازرسي، افزايش خدمات رفاهي، بازگشايي مسير جديد دسترسي خودروها از ترمينال سه به بزرگراه شهيد كلانتري با هدف تسهيل در تردد خودروي زائران و مستقبلين، جانمايي تابلوهاي راهنما و بنرهاي اطلاع رساني در مسير دسترسي و ترمينال پروازهاي ورودي خارجي، ساماندهي ناوگان تاكسيراني فرودگاه و افزايش چرخ دستي ها در دستور کار قرار گرفته است.
قاسم زاده بیان کرد: همچنين آموزش كاركنان دست اندركار عمليات حج، توانمندسازي ادارات و ارگان هاي مستقر در فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد در جهت فراهم نمودن بستر مناسب براي رضايتمندي زائران بيت الله الحرام را در دستور كار قرار داده ايم و براي ميزباني زائران گرامي آمادگي كامل داريم.
گفتني است؛ بیش از ۱۰ هزار زائر اعزامي از خراسان های رضوی و شمالی به سرزمين وحي، در قالب74کاروان توسط ايرلاين سعودی با 37 پرواز از مورخ تاریخ 17 تا 28 شهریور به مشهد مقدس باز خواهند گشت.
انتهای پیام/ م. ه