مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بانوان ولایی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سیدنورالله جنتی‌پور یرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف تبیین جایگاه وقف نشست‌هایی با اصناف استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقف قرآنی در استان نداریم، بیان کرد: باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا برنامه‌های دینی و مذهبی با کیفیت بهتری در استان اجرا شوند.

وی از بازسازی واقعه غدیر در استان خبر داد و گفت: این برنامه در محل بقعه امامزاده مختار برگزار می‌شود و کاروان‌های شادی غدیر با حضور مردم به سمت این امامزاده حرکت می‌کنند.

جنتی‌پور از برگزاری همایش بانوان ولایی در تمامی امامزادگان شاخص استان خبر داد و افزود: از مادران و همسران شهدای مدافع حرم در این آیین نیز تقدیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه جمع‌آوری وجوه از مردم و بازاریان به بهانه تعمیر و بازسازی بقاع متبرکه بدون هماهنگی ادارات اوقاف در سطح استان غیرقانونی است، تصریح کرد: بدون هیچ اغماضی خاطیان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

این مسئول در مورد سرقت از بعضی از امامزاده‌های استان بیان کرد: تاکنون هرموردی که گزارش شده فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شد و به طور قطع موارد امنیتی در بقاع متبرکه استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش

تقدیر از مادران و همسران شهدای مدافع حرم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.