پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ملی پوشان نباید تیم سوریه را دست کم بگیرند، زیرا دست کم گرفتن حریف اشتباه بزرگی است.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیم های ملی ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: با اینکه توانایی پیروزی آسان برابر سوریه را داریم، اما ملی پوشان نباید این تیم را دست کم بگیرند زیرا دست کم گرفتن حریف اشتباه بزرگی است که به تیم ضربه می زند.

وی افزود: سرمربی تیم سوریه در روزهای اخیر صحبت هایی را برای بالا بردن روحیه بازیکنانش مطرح کرده اما من اعتقاد دارم تیم ملی کشورمان بسیار قدرتمندتر از سوری ها است و می تواند با ارائه یک بازی خوب و منطقی پیروز این دیدار باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به رکورد شکست ناپذیری و گل نخوردن تیم ملی گفت: کی روش برای نتیجه گرفتن مقابل حریفان ترفندهای خاصی دارد و کسب امتیاز را در اولویت قرار داده است، در برنامه های سرمربی پرتغالی تیم ملی بازی زیبا اهمیت زیادی ندارد و در تلاش است تا با تاکتیک های خود نتیجه را حفظ کند، این روش تاکنون جواب داده و من از اینکه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی از هیچ تیمی شکست نخورده بسیار خوشحال هستم.

وی در مورد پرداخت نشدن پاداش صعود ملی پوشان به جام جهانی روسیه عنوان کرد: به هر حال بازیکنان و کادرفنی تیم ملی زحمات زیادی برای صعود تیم ملی به جام جهانی کشیدند و فدراسیون فوتبال نباید این مسئله را فراموش کند.

پنجعلی ادامه داد: صعود مقتدرانه به جام جهانی افتخار بزرگی بود و باعث خوشحالی مردم کشورمان شد بنابراین اصلا قشنگ نیست که ما پاداش ملی پوشان را پرداخت نکنیم، امیدوارم فدراسیون به این موضوع رسیدگی کند.

 انتهای پیام/

اظهارات پنجعلی درباره دیدار تیم های ملی ایران و سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار