میراسماعیلی: مدال مولایی ضربه سنگینی بر پیکره جودو بود

کارشناس جودو گفت: مدال جهانی مولایی ضربه سنگینی بر پیکره جودو بود که نشان می‌دهد هیچ اقدامی در بخش پشتوانه سازی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی پیشکسوت جودو در گفت و گو با رادیو جوان درباره مدال برنز جهانی سعید مولایی در بوداپست گفت: به مولایی تبریک می‌گویم. جنگندگی و روندی که از سال‌های گذشته در پیش گرفته بود باعث این موفقیت شد. معتقدم او می‌توانست به فینال برود و به مدال طلا دست یابد. با مدال مولایی خونی در رگ‌های جودو جاری شد. اما از سویی دیگر این مدال ضربه سنگینی بر پیکره جودو بود.

او ادامه داد: تک مدال‌ها نشان می‌دهد هیچ اتفاقی در بحث استعدادیابی و پشتوانه سازی رخ نداده است. این مدال‌های گاه و بیگاه کم کاری‌های فدراسیون جودو را می‌پوشاند.

میراسماعیلی افزود: تیم جوانان و نوجوانان با کسب ضعیف‌ترین نتیجه در تاریخ مسابقات آسیا زنگ خطر را برای جودو به صدا در آوردند. تعطیلی لیگ آینده سازان و اعزام نشدن نوجوانان به مسابقات جهانی نشانه اهمیت ندادن به رده‌های پایه است. نوجوانان و جوانان باید در اولویت باشند. ضمن این که از شکست آن‌ها در مسابقات بین المللی نترسید. پشتوانه سازی ممکن است خسته کننده و دیربازده باشد، اما آینده جودو را تامین می‌کند. اگر روزی مولایی بگوید دیگر بازی نمی‌کنم چه اتفاقی برای جودو خواهد افتاد.

پیشکسوت جودو بیان کرد: رکورد جا به جایی مدیر در فدراسیون جودو باید در گینس ثبت شود. هیچ امنیت شغلی برای دبیر، نائب رئیس، روسای کمیته‌ها و ... در فدراسیون وجود ندارد. مدیریت فعلی سنتی، نتیجه گرا و ضعیف است. مدیر باید انتقاد پذیر باشد نه این که در برابر منتقدان از ضرب المثل " هر کسی با ما نیست بر ماست " استفاده کند.

انتهای پیام/

 

اظهارات میراسماعیلی در مورد مدال برنز جودوکاران در مسابقات بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۱۶:۲۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
اقاي ارش تو قهرمان خوبي بودي ولي در مديريت بسيار بد عمل كردي ولي تا سف شخصي من اينست كه بعد از مديريت هم داري خراب ميكني قدر خودت را بدان و انقدر حرفهاي بي ارزش نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خدارا شكر كه راي نياورديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
واقعا که..................
Germany
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
کاملا مشخصه که شما از مدال گرفتن سعید ملایی چه قدر خوشحالین !
Germany
بهرام
۱۷:۱۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
اااا...واقعا؟!
همین آقای مولایی زمان مدیریت شما چرا مدال نمیگرفت پس؟
آخرین اخبار