دلایل بازاریاب‌ها برای فروش و رونق بخشیدن به کالای خارجی + فیلم

بر اساس آمارها، بیش از ۶۰ درصد از بازاریاب‌ها گرایش به تبلیغ و فروش کالا‌های خارجی دارند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازاریاب‌ها برای فروش محصولات خود به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، اما بر اساس آمارها، بیش از ۶۰ درصد از این بازاریاب‌ها گرایش به تبلیغ و فروش کالا‌های خارجی دارند.
آن‌ها دلیل اصلی این موضوع را حاشیه امنیت و سود بیشتر در قبال فروش کالا‌های خارجی عنوان می‌کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

چرا بازاریاب‌های ایرانی بیشتر کالا‌های خارجی می‌فروشند؟ + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.