فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: با تلاش ماموران پليس اين شهرستان 195 كيلوگرم ترياك در درگيری مسلحانه با قاچاقچيان كشف شد.

کشف 195 كيلو ترياك در درگيری مسلحانه با قاچاقچيانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  بنا براعلام پایگاه خبری پلیس،سرهنگ رضا فيروزبخت فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت : پليس رودبارجنوب از فعاليت يك باند مسلح تهيه و توزيع مواد مخدر که قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به وسيله يك دستگاه وانت مزدا از مرزهاي شرقي به سمت مركز كشور داشتند مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.


وی افزود : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با همكاری ديگر يگان هاي انتظامي، با تحت كنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی خودروی مذكور را شناسايی كردند.


فرمانده انتظامی رودبارجنوب افزود: سرنشينان خودرو به محض مشاهده پليس به دستور ايست آنان توجه نکرده و با تيراندازي به سمت مأموران قصد فرار داشتند كه با عكس العمل به موقع نيروها و اشرافيت اطلاعاتي بر منطقه در نهايت خودرو متوقف شد اما سرنشينان با استفاده از تاريكي هوا با به جا گذاشتن خودروي حامل مواد از صحنه متواري شدند.


وی تصریح کرد: در بازرسي از خودرو مذكور مقدار 195 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد و پس از استعلامات انجام شده مشخص شد كه اين خودرو سابقه سرقت از شهرستان هاي شمالي استان را نيز دارد.


انتهای پیام/س

 

195 كيلو ترياك در درگيری مسلحانه با قاچاقچيان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار