تیم‌های مالزی، کره جنوبی و تایلند برای حضور در مسابقات فوتبال دانش آموزی آسیا وارد شهر شیراز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بعد از ظهر امروز تیم‌های مالزی، کره جنوبی و تایلند برای حضور در چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزی آسیا وارد شهر شیراز شدند.

این دوره از مسابقات با رقابت ۷ تیم خارجی و ۲ تیم داخلی از ۱۷ تا ۲۵ شهریورماه از به میزبانی شیراز برگزار می شود.

در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های فارس، هندوستان، تایلند، اندونزی وکره جنوبی و در گروه دوم نیز این مسابقات تیم‌های مالزی، چین، سریلانکا و ایران حضور داشته و با هم به رقابت می پردازند.

قبل از برگزاری افتتاحیه ۲ مسابقه فوتبال بین تیم‌های هندوستان و تایلند و تیم‌های فارس و اندونزی به ترتیب در ساعت‌های ۱۴ و ۱۶ در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار می شود.

روزشنبه ۱۸ شهریور نیز در مجموعه ورزشی بعثت ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های فارس و کره جنوبی و سپس در ساعت ۱۷ و ١٥ دقیقه بین تیم‌های ایران و مالزی برگزار می‌شود.

در همین روز هم در مجموعه ورزشی حافظیه از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های هندوستان و اندونزی و سپس در ساعت ۱۷ و ١٥ دقیقه دیدار تیم‌های چین وسریلانکا برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دانش آموزی آسیا در ۲ گروه ۵ و ۴ تیمی از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شهریور برگزار می‌شود و مرحله نیمه نهایی و نهایی نیز در روز‌های ۲۳ و ۲۴ شهریور در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

مسابقات فوتبال دانش آموزی آسیا در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار