رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول از فراهم سازی زمینه اشتغال برای 483 نفر از ابتدای امسال تاکنون از سوی ادارات مختلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش نوروزی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: امسال سهمیه اشتغال در شهرستان دزفول یک هزار و 219 نفر اعلام شد که از این تعداد اشتغال 483 نفر در سامانه ثبت شده است.
وی بیان داشت: سهمیه تعیین شده برای ایجاد اشتغال در شهرستان دزفول در سال گذشته یک هزار و 223 نفر بود که 170 درصد و بسیار بالاتر از آمار متعهد شده در این شهرستان اشتغال ایجاد شد به طوری که شهرستان دزفول از نظر ایجاد اشتغال در خوزستان رتبه اول را کسب کرد.
نوروزی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال برای 90 نفر را در سال جاری برعهده دارد که تاکنون 21 مورد اشتغال را ثبت کرده است، صندوق کارآفرینی امید ایجاد اشغال برای 80 نفر را متعهد شده است که تاکنون 18 مورد اشتغال را ثبت نموده، میراث فرهنگی نیز 30 مورد اشتغال متعهد شده که هنوز موردی ثبت نکرده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول اظهار داشت: امور دارایی دزفول در سال جاری اشتغال 4 نفر را متعهد شده که هنوز موردی را ثبت نکرده است، صنعت و معدن اشتغال 565 نفر را متعهد شده که 281 مورد آن محقق شده، بهزیستی 45 اشتغال را متعهد شده که تاکنون 6 مورد آن محقق شده ضمن اینکه راه و شهرسازی 30 مورد اشتغال و فراورده های نفتی نیز 5 مورد اشتغال را متعهد شده اند که هنوز هیچ موردی ثبت نکرده اند.
این مقام مسئول اذعان کرد: از ابتدای امسال تاکنون فنی و حرفه ای موفق به ایجاد اشتغال برای 5 نفر،جهاد کشاورزی برای 12 نفر، بنیاد شهید و امورایثارگران 13 نفر دانشگاه علوم پزشکی 16 نفر، اداره ارشاد 8 نفر و اداره حمل ونقل 11 نفر شدند.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 39درصد اشتغال متعهد شده در دزفول محقق شده اظهار داشت: اداراتی که طرح اشتغالزایی دارند باید طرح های خود را به اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی ارائه نمایند.
فریدون عبدی، رئیس بهزیستی دزفول بیان کرد: برخی از مددجویان بهزیستی برای اخذ تسهیلات خوداشتغالی به بانک ملی معرفی شدند که بانک ملی از آن ها ضامن بانکی خواسته که این امر برای مددجویان امکان پذیر نبوده است، لذا از مسئولان درخواست می شود در این خصوص همکاری لازم را با بهریستی داشته باشند.
وی اذعان داشت: تاکنون برای 10 نفر در مرکز معلولان ذهنی دزفول و7 نفر در مرکز اوتیسم اشتغالزایی شده است که هنوز در سامانه ثبت نشده اند که پیش بینی می شود با راه اندازی دیگر طرح های بهزیستی زمینه اشتغال تا پایان امسال برای 90 نفر فراهم شود.
انتهای پیام/گ

اشتغالزایی برای 483 نفر در دزفول

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.