نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: با پیشروی های مقاومت در آینده شاهد پیروزی های بیشتر نیروهای سوری خواهیم بود.

حجت‌الاسلام محمد تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اهمیت آزادسازی استان دیرالزور سوریه، اظهار داشت: بعد از رقه، دیرالزور مهمترین مرکز تجمع تروریست های تکفیری است.

وی با بیان اینکه دیرالزور سال‌ها در محاصره نیروهای تکفیری بوده است ادامه داد: بعد از همپیمانی جبهه مقاومت در عراق و سوریه دیرالزور آخرین محل تجمع داعش در سوریه است که با عملیاتی که جبهه مقاومت و ارتش سوریه آغاز کردند جرقه امید در دل نیروهای جهادی ایجاد شده است و به‌زودی آزادسازی مناطق بیشتری در سوریه خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکایی‌ها با وجود ادعای مبارزه با داعش به تداوم حضور تروریست‌های تکفیری کمک می‌کنند، اما هوشمندی جبهه مقاومت موجب ناکامی حامیان تروریست ها شده است.

حجت‌الاسلام محمد تویسرکانی با اشاره به پیشروی های نیروهای مقاومت در سوریه خاطر نشان کرد: با وجود جبهه های مختلف تروریستی در سوریه، پیشروی های مقاومت در مناطق مختلف ادامه داشته و در آینده شاهد پیروزی های بیشتر نیروهای سوری خواهیم بود.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار