اینترنت وتلفن همراه خاموش!

رمشک درجنوب کرمان خارج ازسرویس موبایل!

امام جمعه اهل سنت رمشک گفت:مردم دهستان رمشک از آنتن دهی تلفن همراه؛ اینترنت همچنان محروم هستند.

رمشک درجنوب کرمان خارج ازسرویس موبایل!به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  یونس چاهانی امام جمعه اهل سنت دهستان رمشک قلعه‌گنج گفت: دهستان محروم رمشک از توابع قله‌گنج از مشکلات زیادی همچون عدم برخورداری از راه مواصلاتی و آنتن‌دهی تلفن همراه  رنج می‌برد و مسؤولان به فکر رفع مشکلات این منطقه دورافتاده استان کرمان باشند.

 وی افزود : رمشک تنها دهستانی در کشور است که اپراتورهای ایرانسل و رایتل فاقد آنتی‌دهی در این دهستان هستندو خط تلفن ثابت روستایی نیز  در اینجا ضعیف کار میکند .

مولوی چاهانی اظهار کرد : علاوه بر دهستان مذکور روستاهای چاهان، کنارجمال، ناگ، دَمیلَک نیز فاقد آنتن‌دهی هستند و مردم این مناطق برای برقراری تماس مجبورند مسافت‌های طولانی را طی کنند و با وجود اینکه امروزه اکثر مناطق ایران از اینترنت پرسرعت بهره می‌برند اما دهستان رمشک فاقد اینترنت است.

 امام جمعه اهل تسنن رمشک با اشاره به اینکه همه روستاهای مذکور فاقد راه‌های مواصلاتی و آسفالته هستند، تصریح کرد: در این دهستان بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند اما از امکانات اولیه همچون آب و برق برخوردار نیستند.

 وی با اشاره به مشکلات دیگر دهستان رمشک تاکید کرد: در این دهستان یک رودخانه بزرگ بین رمشک و شهرستان قلعه‌گنج قرار دارد که بیماران اهل رمشک برای مسائل اداری یا مراجعه به بیمارستان شهرستان قلعه‌گنج باید از مسیر رودخانه عبور کنند که نبود پل روی آن مانع تردد وسایل نقلیه است و بعضاً سبب بروز مشکلات بسیار زیادی هم برای اهالی شده است.

 چاهانی در ادامه به برخی مشکلات ایجاد شده از نبود پل بر روی این رودخانه انتقاد کردو گفت: برخی بیماران از اهالی منطقه به‌علت فقدان پل روی آن نتوانستند خود را به تنها بیمارستان شهرستان کهنوج برسانند که مسؤولان در این مورد هم باید چاره‌ای بیندیشند.

 امام جمعه اهل سنت رمشک بیان کرد : آسفالت  15کیلومتر از راه مواصلاتی رمشک به بخش کتیچ و شهرستان نیک‌شهرسالهاست  باقیمانده و مسیر رمشک به بخش کتیچ استان سیستان و بلوچستان که مردم رمشک با این منطقه مراوده و مناسبات فامیلی دارند به علت  نامناسب بودن بعضاً منجر به تلفات مالی و جانی زیادی شده است.

 چاهانی گفت:  جوانان رمشک علاقه بسیار زیادی به ورزش دارند و منطقه از نبود یک ورزشگاه چمن مصنوعی رنج می‌برد و اگر در مورد ایجاد مکان ورزشی برای جوانان منطقه فکری صورت نگیرد خدای نکرده جوانان به دام مواد مخدر می‌افتند.

 وی ادامه داد: با توجه به جمعیت بسیار زیاد منطقه رمشک هنوز بعد از سال‌ها این منطقه با وجود ظرفیت‌های زیادی که دارد به‌صورت دهستان باقی مانده  و مردم خواهان تبدیل رمشک به بخش هستند اخیراً اقداماتی شده که این منطقه به شهر تبدیل شود اما شهر نمی‌تواند نیازهای جمعیت زیاد منطقه را برآورده کند و درخواست ما این است که منطقه بزرگ رمشک به بخش تبدیل شود.

 امام جمعه اهل سنت رمشک به مطالبه خود از مسؤولان اشاره کرد و گفت: مسؤولان به فکر رفع مشکلات این منطقه دورافتاده استان کرمان باشند این منطقه آخرین نقطه جنوبی استان کرمان است بخش کتیچ که در 45 کیلومتری آن قرار دارد و از جمعیت کمتری نسبت به رمشک برخوردار و به بخش تبدیل شده است اما دهستان رمشک هنوز اندر خم یک کوچه قرار دارد.

انتهای پیام/ح

رمشک در جنوب کرمان در انتهای محرومیت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.