دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعیدرضا عابد معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌ های برتر فارس با اشاره به کسب رتبه برتر اداره کل تعاون فارس در کشور و تقدیر از ۱۸ تعاونی برتر در استان گفت: یکی از عوامل  موفقیت این جشنواره را  تهیه و ارائه و تصویب طرح‌های جامع نظارت و شبکه تعاون  است.

وی با بیان اینکه طرح‌های یاد شده به تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده و آماده اجرا است، بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های قضایی پارسال شاهد کاهش تعداد پرونده‌های مربوط به تعاونی‌ها در فارس بودیم.


عابد تصریح کرد: فعال شدن تعاونی‌های روستایی، افزایش تعداد تعاونی‌های فعال و تاثیرگذاری فعالیت‌های تعاونی در اقتصاد استان، از عوامل کسب موفقیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در کشور محسوب می‌شود، که در بخش تعاونی‌های روستایی ۱۷۳ تعاونی در فارس فعالیت دارند.


وی ادامه داد: تعاونی‌های فارس ۶۵۰ نفر عضو دارد، که تاکنون ۲۶۳ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.


معاون امور تعاون استان فارس تصریح کرد: با تمام فعالیت‌ها و موفقیت‌های کسب شده، تنها ۷ درصد اقتصاد کشور به بخش تعاون اختصاص دارد در حالی که باید تا پایان سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و در سال ۱۴۰۴ باید ۲۵ درصد از کل اقتصاد کشور به این بخش اختصاص یابد.
انتهای پیام/ت


برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار