جانشین فرمانده انتظامي شهرستان زابل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گريزان و دستگيري 18 سارق و کشف 24 فقره سرقت در این رابطه خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ منصور قزاقی  گفت: ماموران انتظامی شهرستان زابل در راستاي اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با جرائم و سرقت موفق به دستگيري 18 سارق شدند که اين متهمان به 24 فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگيري 18 سارق و کشف 24 فقره سرقت در زابل


وی افزود: در ادامه این طرح ماموران انتظامی شهرستان زابل موفق شدند 55 کیلو گرم تریاک ، 32 کیلو حشیش، 4 هزار لیتر سوخت، سیگار قاچاق، انواع قرص غیرمجاز و 3 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و 17 متهم نیز در این خصوص دستگیر شدند.


قزاقی گفت: در اين طرح که به مدت يک هفته اجرا شد تعداد 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف، 50 دستگاه خودرو و 38 دستگاه موتورسيکلت متخلف نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکينگ شدند.


جانشین انتظامي شهرستان زابل در پايان افزود : پليس اجازه نخواهد داد كه متخلفان اقدام به بر هم زدن نظم و امنيت عمومي و خدشه دار کردن آسايش شهروندان کنند و در صورت بروز هنجارشکني و اقدامات غيرقانوني برخورد قاطعي با آنان خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار