با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کنگره بین المللی پرستاری و حرفه ای شدن در ایران و جهان به مدت سه روز کار خود را در ارومیه آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسین حبیب زاده دبیر علمی کنگره بین المللی پرستاری و حرفه ای شدن در ایران و جهان و رئیس دانشکده پرستاری و مامائی ارومیه  با بیان اینکه علاقه‌مندان از اردیبهشت ۱۳۹۶ تا ۲۵ مرداد امسال فرصت داشتند تا مقاله‌های خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند، گفت: ۴۲۰ مقاله علمی به کنگره بین المللی پرستاری و حرفه‌ای شدن در ایران و جهان ارسال شده و مورد داوری قرار گرفته است.

 رئیس دانشکده پرستاری و مامائی ارومیه ادامه داد:در بخش اساتید ۳۶ سخنران و ۲۰۲ پوستر و در بخش دانشجویی ۱۱ سخنران و ۴۰ پوستر مورد قبول واقع شده است.

وی افزود: اینکنگره با حضور ۳۰۰ مهمان داخلی و بین المللی است که دو نفر از آنان از کشورهای کانادا و عمان برای شرکت در کنگره به ارومیه سفر کرده اند.

رئیس دانشگاه پرستاری و مامائی ارومیه ادامه داد: توسعه پرستاری در گذشته، حال و آینده، آموزش، پژوهش، مدیریت بالینی، نقش پرستاری حرفه ای در ارائه خدمات در سطح جامعه، اجتماعی شدن و جهانی شدن حرفه پرستاری، چشم انداز توسعه پرستاری و آینده پژوهشی، چالش های حرفه ای شدن پرستاری، هویت و حرفه پرستاری، صلاحیت و شایستگی حرفه ای، توسعه اخلاقی در حرفه پرستاری محورهای این کنگره هستند.

حبیب زاده  گفت: این کنگره توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و با همکاری سازمان نظام پرستاری، انجمن علمی پرستاری، فرهنگستان علوم پزشکی ایران، موزه علوم پزشکی ایران، دانشکده های پرستاری و مامایی منتخب کشور و سازمان های همکار خارج از کشور (EMRO_ ICN_ WHO) برگزار می شود.

انتهای پیام/م

ارسال 420 مقاله به کنگره بین المللی پرستاری ارومیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.